onsdag 1 februari 2012

DAGS FÖR KONDITION IGEN

Jag hade bestämt mig, mellan tvättarna idag skulle jag iväg till gymmet och löpa 5 km på bandet... Det tog ju emot, men jag gav mig iväg för jag måste jobba på min kondition. Och eftersom jag inte har någon kvar är det ju ännu tråkigare... Jag drack en halv Celsius och hör & häpna, det gick bra, inte fantastiskt men helt över förväntan! Jag tänkte köra intervaller, 2 min jogg(9,5km/h) 1 min gång(6,5km/h) men efter tre km så var jag inte ens trött och då kände jag: neee, nu löper jag sista två och ökade hastigheten till 10 km/h, sista 500 m till 11 km/h och efter det var jag helt slut. 5 km på knappt 33 min, jag är nöjd för sist jag sprang 5 km var nog i maj förra året!

Sen körde jag ett par magövningar efter det och sen ikväll ska jag iväg på Yoga rock. Bra dag! :)

Inga kommentarer: