torsdag 8 mars 2012

GLAD TJEJ DAGEN INNAN!



Åh, ännu en bra dag, helt fantastiskt! Jag vaknade vid sju igen, så det var lika bra att börja tvätta med en gång :) tvättning och städning blev det hela morgonen! Så jag har det fint här innan jag åker, men min bror ska vakta lägenheten medans jag är borta så lär ju få städa när jag kommer hem igen :) hehee..

Sen lunchade jag med min mamma, vi åt på Ming. mycket trevligt, sen gick vi en sväng på stan. och jag hittade en massa fina grejer. ett helt nytt set träningskläder, tights, linne, tröja och sen hittade jag en vit stickad tröja på Kappahl, det är den som man skymtar på bilden. den blir perfekt att åka i imorgon :) så jag är mycket nöjd med dagen.

fast jag fick mail om att tiden på flyget har ändrats, men det var bara en timme tidigare så det ska nog gå fint, har varit och skrivit ut nya biljetter och sagt hejdå på jobbet :) nu ska jag vila framför Vänner innan jag fortsätter med packningen. glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad tjej!! jaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer: