lördag 17 mars 2012

HEMMA FRÅN GC.



Hallå! Nu är jag hemma från Gran Canaria, jag kom hem till Kalmar vid sex imorse. Jag har inte sovit för mycket inatt pga resan så jag är rätt trött ikväll och hoppar en gammal utgång. Sen känns det lite viktigare med gymmet imorgon, till min glädje fanns det plaster kvar på Bodypumpen imorgon så det ska köras hårt :) det var inget fel på formen i mitten av veckan men nu känner jag hur min kropp inte gillar att äta såhär mycket kolhydrater... nya tag nu när man är hemma igen, men det är inte ofta man har semester heller så man får unna sig! :)

men resan var bra, hotellet var fint. lite för mycket barn och pensionärer - men det var ju ingen grisresa vi åkte på heller. en utgång i Playa del Ingles men var det bra för min del... vi bodde i Bahia Feliz på Playa Feliz. jag har fått lite färg och är nöjd med tillvaron.

Inga kommentarer: