fredag 6 april 2012

DATORN ÖVERLEVDE

Igårkväll dog datorn när jag skulle ansluta min externa hårddisk för att föra över filmer och bilder.. Den gick inte att starta och jag tog ut batteriet men det hände ingenting, så jag struntade i den och fick se Sommaren med Göran som gick på tv, tråkig film... Så idag på morgonen tänkte jag att nu har datorn fått vila och vill funka, men icke. Sen drog jag ur alla sladdar och då gick den igång... Konstigt men bra, så nu har jag fört över alla filmer och bilder ifall den skulle dö för alltid!

Jag kände inte för gym imorse så jag tog mig ut på en promenad i lagom tempo. Det blev en ny runda, ut på och runt Svinö. En timme och fem minuter tog det, så ganska bra jobbat! Nu ska jag se på film och tagga inför kvällen :)

Och.. jag läste äntligen ut Eldvittnet igår. Väldigt bra bok, tog lite tid eftersom jag är så trött om kvällarna, men man vill ju bara ha mer nu, en fortsättning!!

Inga kommentarer: