fredag 20 april 2012

INTE EN HELT VANLIG FREDAG

Hallå ja! Jag vaknade redan efter sju idag, men gick inte upp förrän kvart i åtta och var på gymmet en timme senare. Dom ska ha nån utbildning på Malkars så mitt pass var inställt i eftermiddag så fick köra ett styrkepass. Men det gick riktigt bra idag, blev fokus överkropp, mest rygg och mage! Jag hade mycket energi konstigt nog, jag har sovit så himla dåligt inatt. Jag kan inte minnas när jag sov så dåligt sist, jag hade mycket sömnproblem när jag var yngre men nu har det ordnat till sig. Jag tror det mest beror på att jag håller igång hela dagarna med jobb och träning så därför är jag helt slut på kvällarna och somnar nästan alltid med en gång :) jag saknar inte att ligga tre timmar och glo i taket för att jag inte kan somna, jag gillar att sova och tar gärna en liten tupplur på eftermiddagarna om jag är ledig! 


Nu har jag gjort ett par matlådor, fläskfilé + kantarell/champinjon-creme fraiche + färska champinjoner och kryddor och så kokade jag broccoli till det, mycket gott & enkelt! Jag tycker dom smaksatta cf är toppen!

Inga kommentarer: