onsdag 25 april 2012

NIOHUNDRANITTIONIO



Jag är inget fan av Kent, men den här låten gillar jag :) 



Effektiv dag kan man ju säga, trots att det onda i axeln sitter kvar så håller jag på med tvätten, jag har städat hela lägenheten och betalat räkningar & deklarerat! Perfekt väder för att göra massa tråkiga saker, det blev ingen löpning idag inte.. Men vad gör väl det, jag ska känna hur det känns i axeln under dagen så får jag se om det blir någon Bodypump ikväll. Jag vill ju så gärna, men jag tror inte det är bra om det gör ont. Det är ju inte träningsvärksont, utan någon annan meningslös ont! 


Så fort tvätten är klar ska jag iväg och handla, sen ska jag baka tårtbottnar för att ha när jag nån gång i framtiden ska lägga en tårta, Sofi på jobbet håller på och är jätteduktig och det verkar så roligt! När man har för mycket fritid då måste man hitta på något att göra på den ;)

Inga kommentarer: