onsdag 30 maj 2012

borta bra men hemma bäst


Äntligen hemma igen, det blev ännu en lång dag. Dagen började med hotellfrukost kl 7,30 och sen var kursen igång vid halv nio och det blev mycket att lära idag! Men det har varit kul. Jag fick sluta lite tidigare eftersom det har varit Drottning Margareta-loppet ikväll, så jag ska vara hemma till 17 så jag hinner hem och äta lite är tanken. Men SJ går inte att lita på så klockan 18 rullade tåget in på stationen, så det blev cykla fort som satan fram och tillbaka men jag hann in till starten! Mitt första lopp och jag hade inget direkt mål eftersom jag varit sjuk , jag gick i mål på 32,47 min och jag är nöjd. Jag sprang hela loppet och första kilometerna kunde man knappt springa eftersom det var så mycket folk samt att vissa gick trots att dom ska börja efter joggarna... Nu blir det ett par avsnitt Gossip girl och sen ska jag sova :) 

Inga kommentarer: