onsdag 9 maj 2012

PROTEIN.

Det är härligt när man har medvind hem från gymmet då benen skakar så man får cykla i ett lugnt, men skönt tempo! 60 minuter bodypump blev det idag, nu har jag ätit lite kyckling och druckit min protein.

Och på tal om protein, om någon mot förmodan skulle vara intresserad, men mest för att jag själv ska kunna gå tillbaka och komma ihåg. Jag dricker numera proteinshake till frukost varje dag, då med minimjölk. Jag kör Whey 80 Choklad från Gymgrossisten, och det smakar oboy med mjölk så det är gutt. Före och efter träning dricks det med vatten, alltså jag kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte, men det slinker ner utan problem. Det är liksom gott + gott, vatten är gott och choklad är gott , men tillsammans är det inte jättegott. Men som sagt, det dricks utan svårigheter och det är tur det, vore tråkigt om man skulle kräkas av det!

Inga kommentarer: