söndag 24 juni 2012

midsommarhelgen

Hallå hallå! Nu är den här midsommarhelgen över också och den har varit jättebra! Ifredags var det som sagt en galen men så rolig fest i Rinkan hos Suss & Daniel, efter maten så började det regna så vi fick ta fram mitt gamla musikquiz och det uppskattades av de flesta :) 

Igår var man riktigt segstartad, trots ett par timmars vila så åkte jag upp till Borgholm och så festade Johan, Erica och jag till att lite innan vi gick vidare in på Strand! Äntligen är sommarsäsongen här, den startar alltid på Strand. Det var inte galet med folk utan mycket men ändå lagom, och jag hade jätteskoj! Trots utökade öppettider till kl 3 så åkte jag hem vid två, det räckte gott och väl för mig. Min lilla bror hämtade mig, mycket fint gjort av honom! :) idag har jag inte gjort många knop, jag har tryckt i mig en halv pizza nu och det behövdes verkligen!! 

Nu är det tre veckors semester, så jag önskar strålande sol imorgon! 

Inga kommentarer: