torsdag 26 juli 2012

ciggdansen


Idag var min lediga dag från jobbet, så kunde med lite bättre samvete åka med mamma & pappa till Äleklinta och sola idag, det är lite bättre röstmässigt men det är fortfarande inte bra. Vi åt glass i Borgholms hamn på hemvägen och då träffade jag Henke, jag trotsade mitt pratförbud i fem minuter sen var rösten helt slut igen... Så det blir att vara hemma imorgon också och vila min stämma! Roligare har man faktiskt haft det.

Jag har all tid i världen att läsa Barometern nu varje morgon och kom över nöjessidorna att Frej som är medlem i Maskinen även var medlem i Far & Son (det var ett repotage om Emmaboda). Hur har jag kunnat missa detta? Och hur har jag missat att Maskinen ska till Emmaboda?? Fast om jag haft röst skulle jag ändå jobbat hela helgen så det var rätt kört. Hejrå :)

Inga kommentarer: