söndag 22 juli 2012

sjukt bra helg!





Min lediga helg är snart slut, ska varvar ner med något avsnitt Paradise! Det har varit en fantastisk helg trots regn. Ifredags blev det grillning hos Suss & Daniel, mycket trevligt! Ilördags tog jag & Jimmy en tur in till stan och skulle käka kroppkakor, men dom var slut så vi fick ta och åka till Arontorp idag och käka det. Han hade aldrig ätit det innan så det var skoj och han gillade det! Vid femtiden igår så korkade vi upp en Gula änkan och njöt av solen visade sig. Det blev ett besök på Stekhuset, alltid lika gott om man vill ha bra kött! Sen drinkade vi hela kvällen, slutade på Krögers som vanligt och det var en väldigt bra kväll! 

Idag fyller min lilla bror år så jag hade lovat att baka tårta, en riktig jordgubbstårta blev det! Jag blev väldigt nöjd med den och den smakade sjukt gott! :) glutenfria bottnar (som inte blev torra den här gången:)) ett lager mosade jordgubbar + grädde och ett lager vaniljkräm, spacklad med grädde och jordgubbar! :)

ännu en arbetsvecka väntar med start 7,30 imorgon! min hals har inte mått speciellt bra sen igårkväll, jag fick jätteont och har varit hes sen dess. det börjar släppa nu men jag får se om det blir någon träning. jag är ju så sugen!! 

Inga kommentarer: