måndag 16 juli 2012

Winnerbäck!


Det blev en ganska hård helg, ja den här också - men nu är semestern snart slut så jag tycker jag gjort mig förtjänt av det! På ett sätt ska det bli lite skönt att komma in i rutiner och börja jobba, inte dricka så mycket alkohol och komma igång med träningen igen! Semestern skulle avslutats på Strand ikväll, efter konserten med Winnerbäck. Som vanligt var Lasse fantastisk, och som vanligt kan man sakna sina absoluta favoriter men jag förstår att han inte kör dom eftersom dom är på hans första skivor! Men det var sjukt kallt ikväll och jag som klär mig i sommarkläder på sommaren trots vädret tillåter det eller inte höll ju på att frysa ihjäl i min korta klänning! Sliten efter en tvådagars så bestämde jag mig att jag fick tacka för mig efter konserten och jag missar säkert en jätterolig kväll på Strand men jag har ingen lust alls så känns skönt att krypa ner i sängen alldeles strax! :) 

Inga kommentarer: