måndag 20 augusti 2012

gladis


Såhär snygg var jag ilördags när vi var på grillfest hos Holm! Det blev en himla trevlig kväll, jag drog väl i mig en halv sjuttis och ville in till krogen. Jag kom in till krogen och upptäckte att jag var alldeles för packad, strax efter ett så fick jag packa ihop och dra mig hemåt. Det blev promenad hem och det hjälpte nog till för jag var inte alls bakis igår :) man ska inte tro att man ska kunna dricka lika mycket som man gjorde på semestern när man varit nykter i tre veckor och kört diet och massa träning, men jag hade roligt trots allt! 

igår var det årets varmaste dag, ett par timmar på stranden blev det. jag var rädd för att det skulle vara lika pissvarmt idag men när jag vaknade så hade det regnat och jag cyklade glatt iväg till gymmet. jag har inte gymmat på jag vet inte hur länge, så det var gutt. armarna fick jobba idag, hej hopp! 

Inga kommentarer: