torsdag 30 augusti 2012

klåparjävlar

Neee, jag är så himla irriterad och arg just nu så det blir inte ens en bild, så illa är det!!!
Imorgon ska jag åka iväg och ha roligt, vilket jag kommer ha och det kommer bli underbart. Men när man åker iväg så behöver man en väska att packa i. Så jag skulle gå upp på vinden och hämta min fantastiskt fina rosa väska jag köpte i Thailand för 3,5 år sedan och den står inte där! Den är helt boooorta. Jag letar igenom hela mitt lilla vindsförråd och ser att min backpacker-ryggsäck bara ligger slängd mitt på golvet, varför i hela fridens namn skulle jag slänga den där?? Frågetecken ett! Men kvar står min andra otroligt fina rosa, men stora resväska(som säkert är fem gånger så mycket dyrare än den lilla väskan) och bredvid den ligger en gammal plastkasse på golvet. Varför skulle jag slänga en gammal (MQ) kasse på golvet som jag dessutom är 100 % säker på har legat i den försvunna väskan! Frågetecken två! Sen lite längre in ligger ett avslitet band som man får på flygplasten som det står Kalmar-Arlanda på och den har bara suttit på min lilla rosa väska, så frågetecken nummer tre, varför skulle jag ha slitit av det och slängt det på golvet i mitt vindsförråd?!?!?! Det som är mest skumt är att ingenting annat (vad jag kan se eller komma på med mitt öga och förnuft) är borta, det är bara min rosa väska som är mest användbar men som inte egentligen är värd ett skit... Jag blir så jäkla arg på klåpare som inte vet vad som är ditt och mitt! Jag blir så trött på mänskligheten, vad är det för fel på dagens människor?

Nej, nu ska jag packa i min stora väska och bara släppa all skit som är runt omkring mig och ha sjukt roligt tillsammans med Maja i helgen! Tack och hej!

Inga kommentarer: