fredag 24 augusti 2012

one foot



Åh ja, äntligen lönefredag! Semesterlönen brukar alltid vara bra, men trodde inte att det skulle bli så fett med en veckas sjukdom, men jag är mer än nöjd! Så jag fick med mor & syster på shoppingrunda, dock handlade mor min mest trots att hennes lön inte kommer förrän på måndag, jahaja! Men lite nya inredningsprylar släpade jag hem och sen hade jag en reservplan: Nelly.com!! Så lagom till att jag kom hem från stan så hade deras monsterrea öppnat! VIP-koder finns överallt, så nu hoppas jag inte att leveransen är alldeles för dryg, det har varit mycket klagomål på leveranstiden pga lagerbyte men hoppas hoppas att det inte tar mer än en vecka :)

Jag har helt snöat in mig på Fun. och det här är favoritlåten för tillfället. Jag ska springa idag, det är lite för varmt ute just nu så tar det framåt kvällen, det är ändå jobbhelg så kommer inte hända alldeles för mycket roligt ikväll.. Må gott! :)

Inga kommentarer: