lördag 29 september 2012

underbara lördag

Kofta Stockhlm, Linne Sunshine, Byxa Gina, Skor Din sko
Klänning H&M

Härligt med ledig helg, startade dagen med brödbak så jag hade färska frallor till frukost, riktigt najs! 
Sen åkte jag & Elin in till stan för lite shopping och jag hittade en massa fina grejer, så är väldigt nöjd. Något jag gillar är säsongens färg; vinröd - den rätta vinröda passar så bra ihop med mitt hår. Så jag hittade en klänning på H&M (se bild) och en kofta (MQ, Stockhlm, se bild) i de vinrödas nyans. Fyndade ett par svarta jeans på Gina och hittade ett par häftiga boots på Din sko (liknar ett par från Ash som jag velat ha, men känns lite väl att lägga 2700 på vinterkängor...). Så ja, jag är extremt nöjd eftersom jag hade rabattkuponger på de flesta ställena! 

Det blir nog ett träningspass senare i eftermiddag också :) 

Inga kommentarer: