fredag 28 september 2012

här kan man va...


Hej och välkommen till tant-Josses blogg! Startade dagen med jobb 7-14, lagom lång dag, sen kom jag hem och såg dagens Paradise(inte så tantigt, ganska ungdomligt!) och sen tog jag en liten nap (1,5 timme...) och sen var det dags för en promenad med Åsa, 9 km gick vi idag, bra jobb!
Nu har jag mitt tråkliv börjat som innehåller träning och ingen alkohol ett par veckor framåt så jag kom hem och tappade upp ett bad... jag har snart bott i min lägenhet i ett år (shit, vad tiden går och jag hade typ inflyttningsfest för två veckor sen, första riktiga festen jag hade här förutom nyår, haha!) och jag har inte badat sen jag bodde hemma hos mamma & pappa och jag förstår varför jag inte har badat på säkert sex år. det är så fantastiskt tråkigt!!! jag tror jag klarade av 20 minuters bokläsning sen lessnade jag ihop totalt... (inte så tantigt kanske?) nu äter jag en liten hamburgare jag stekt till och kollar på Doobidoo (jättetantvarning???) men jag tycker det är rätt underhållande såhär en fredagkväll när man inte har så mycket bättre för sig.

Och något som är roligt så är det här klippet med Björn Gustafsson! :)

Inga kommentarer: