onsdag 24 oktober 2012

dagens kladd

Det skulle  bli sol idag sa vädret i Barometern, det blev det inte. Det gör kanske inte så jättemycket, men jag hade haft mer lust att gå ut och gå om det vart sol. Nu har jag fått massa gjort inomhus istället, tanken var att putsa fönster idag.  men det dök upp ett mer akut, dock lika tråkigt problem. det blev lite stopp i avloppet av hår under badkaret..... sådär lagom roligt, men nu är det fixad och det är fint i resten av lägenheten också(ja, inte mina fönster men dom ska få sitt en annan dag). jag har hämtat min kompis på Adels, så nu funkar min cykel utmärkt igen med nya däck och ny kedja, woho! :) 

Sen har jag gjort något som inte har hänt på 4,5 år. Jag har kladdat lite på en målarduk, det blev mest kladd med rött och vitt, tanken är en del av en blomma. jag känner mig nog inte klar, men vi får se. jag har inte målat något speciellt sen gymnasietiden, ett par gånger om året kladdar jag ihop något i blyerts. men jag tänkte börja kladda lite mer nu, det kan vara en bra början! 

Dagens kladd! Ganska nöjd för att inte ha målat på duk sen 2008. 
Nytt i garderoben, röd blus från MQ. 

PS! Det blev som vanligt gym cirkel & core igår, och ikväll ska jag träna bodypump :) 

Inga kommentarer: