torsdag 4 oktober 2012

gutt!

Gutt med ledig dag! Och det har varit en sånhär effektiv dag, först storstädning + tvätt. Det behövdes verkligen städas grundligt här idag, så jag har varit uppe sen kl 7 (som vanligt...). Vid tolv åkte jag in mot stan för att först besöka en bokhandel och sen gå på ansiktbehandling, vilket jag unnar mig den här månaden då jag är nykter! Den summan är ungefär som ett vanligt krogbesök och nu när vi är i en övergångsperiod från sommar till vinter så blir hyn automatisk sämre, så var det najs med en behandling :)

När jag kom hem igen så  visade klockan 14 - jag hade två valmöjligheter: gymmet eller vila. Och det blev gymmet, så himla gutt att jag hann med ett träningspass idag också! Jag körde armar (igen...) men jag älskar att köra det, men ska försöka få in ben/rygg inom de närmsta dagarna.

Nu ska jag iväg till Nybro och firar min kära mor som fyllt år! Jag är vrålhungrig så det kommer att passa bra med lite mat nu efter träningen! Må gott :)

Inga kommentarer: