fredag 19 oktober 2012

ja men jag sa ju det!

Hallå ja! Idag hade jag sovmorgon men vaknade 7,40 och såg ingen anledning att sova längre. Upp o hoppa och ge sig ut på en promenad, jaaa! Förbi meddo så jag behåller färgen!
Sen var det dags för gym! Skulle bara förbi adels och pumpa däcken(för jag får ingen hjälp från Anton...) och BANG så small det första däcket och då insåg jag att jag ska inte ge mig på sånt jag inte förstår! Det var första och sista gången jag nånsin försökte trycka i luft i mina cykeldäck. Så nu är jag cykellös för självklart hade adels stängt idag (av alla dagar liksom!!). Men till gymmet kom jag så småningom och det blev ett ryggpass och när det var klart började en klass kondition/förbränning som jag kunde vara med på! Så det känns gutt i kroppen nu:)

Ska strax åka till Nybro för ska bli bjuden på mat av mamma å pappa:)
Såhär går det när jag gör sånt jag inte ska.
Höstamaryllis

Inga kommentarer: