onsdag 28 november 2012

sagan om is och eld




Heeeej! Idag har jag fått hem nya fyra böcker och inte vilka böcker som helst! Sagan om is och eld - de böckerna som Game of Thrones baseras på, åååå vad jag är lycklig! Jag har så sjukt höga förväntningar på dom nu och det kommer bli så spännande att läsa. Något måste man ju sysselsätta sig med tills säsong 3 kommer i mars. Så nu blir det att läsa ut Femtio nyanser om honom fort, jag vet fortfarande inte vad jag tycker om den boken, återkommer angående den. 

Efter jobbet idag så cyklade jag bort till Malkars för konditionsträning. 5 km löpning sen började en klass kondition/förbränning så körde en halvtimme där också, sen var mina ben rätt döda. Dom är inte van vid löpning längre, jag vill ha sommar så jag kan jogga ute i naturen - sååå mycket härligare! :) godkväll! 

Inga kommentarer: