fredag 14 december 2012

träna är najs!

Jaaa, igår gick jag och la mig kl 22 för jag fick sjuk huvudvärk, så vid halv åtta var jag pigg och utan huvudvärk så jag cyklade bort till gymmet och körde armar och mage. Jag var inte alls pepp men det kommer inte bli så mycket träning i helgen då vart jag tvungen idag. Jag jobbar mest med de inre magmusklerna och struntar helt i de yttre för tillfället, kör mycket plankan och så kör jag mina favoriter som vi gör på coren på tisdagar. Jag vill inte ha något sexpack utan en platt mage och jag läser mycket träningsbloggar för gravida hur dom ska göra och om dom lyckas utan situps så kan jag! :)

nu äter jag lättkvarg med funlight och dricker tranbärsjuice så jag inte få urinvägsinfektion... Måste skynda mig lite , för ska vara hos frisören kl 11 :)

visst ja, jag glömde berätta att jag klarade 20 armhävningar i tisdags! #skrytis ^,^

Inga kommentarer: