tisdag 18 december 2012

glutenfritt vörtbröd




Jamen man ändrar ju inte på rutiner bara för att man är lite ledig, nejnej. Kl 7,50 var det dags för Gym Cirkel i vanlig ordning, det märks att det snart är jul - folk har tydligen inte lika mycket tid för träning (men efter nyår är det kaaaaos!!)! Jag ska jobba tors-måndag men kommer ändå hinna med min träning och sen är jag klar med alla julklappar! Jajamen, de sista handlade jag och Elin idag, så det känns riktigt gutt. Nu är det bara att vänta in :) sköööönt. 

När Elin och jag gjort våra ärenden på stan så åkte vi hem till mig och bakade ett glutenfritt vörtbröd. Jag har varit så himla sugen på det ett tag nu och testade ett fryst som jag gillade. Men det man har bakat själv är ju alltid lite godare :) recept hittar du här. jag tryckte i lite gamla hårda russin och 1 tsk fiberhusk(hade nog kunnat ta en 1 msk.) och russinen blev ju mjuka och goda i limpan sen! 

Inga kommentarer: