fredag 28 december 2012

löp1

Äntligen fredag! och jag är ledig :) så idag är första dagen på länge då jag vaknar upp och inte har några måsten, så jag tog ordentlig sovmorgon till klockan 8,50. startade dagen med att städa, vilket verkligen behövdes - den senaste tiden har det mest blivit dammsuga lite där det är som värst , haha!

när städningen var klar så var tanken gym - men det är helt underbart väder idag! sen är det någon minusgrad som slasket är borta så jag tryckte på mig dubbla tights och fyra lager med tröjor och tog en joggingrunda! sist jag sprang ute var nog i oktober nån gång så förväntade mig inte något bra flås eller underlag. men det gick helt över förväntan, det var inte mycket is att vara rädd för ute på Svinö och jag joggade 5 km (plus att jag fortfarande har träningsvärk i benen från tisdagens benpass!!) så jag är väldigt nöjd. det var inte i något supersnabbt tempo men jag sprang hela rundan!

Inga kommentarer: