tisdag 1 januari 2013

2012


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, en massa saker men jag började med lite bakning, något jag aldrig gjort innan

Höll du några av dina nyårslöften?
jag har inga nyårslöften men mål och träningen har gått fint

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
jag var en sväng på Gran Canaria.

Är det något du saknar sen åren tillbaka som du vill ha år 2013?
fortfarande en riktig sommar med mycket sol 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
jag kommer knappt ihåg på vilken dag saker inträffar och absolut inget datum

Vad var din största framgång 2012?
träningen har gått superbra!

Största misstaget?
misstag gör att man lära sig och sedan gör rätt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
tappade rösten isomras

Bästa köpet?
Ida Sjöstedt-klänningen jag hade igår

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
ja

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
kanske Some nights , den gillar jag

Var du mer glad eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år? 
jag ligger nog på ungefär samma nivå...

Vad önskar du att du gjort mer?
Resa, men man är bekväm, lite lat och det finns mycket annat man vill spendera sina pengar på

Vad önskar du att du gjort mindre? 
finns nog mest saker jag borde gjort mer av än mindre... 

Hur tillbringade du julen? 
med familjen och lite på jobbet

Blev du kär i år? 
nej

Favoritprogram på TV?
2 ½ men, The big bang theory, Cougar town

Bästa boken du läste i år?
Malin från Skaftnäs, Återvändaren

Största musikaliska upptäckten? 
Oklart

Något du önskade dig och fick?
tror inte det

Något du önskade dig men inte fick?
mycket

Vad gjorde du på din födelsedag? 
jobbade

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre ?
absolut , men man får blicka framåt

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 
jag har hittat min stil och håller mig till den

Vad fick dig att må bra? 
familj, vänner och träna

Vilken kändis var du mest sugen på?
Stående: Jude Law och Jake Gyllenhaal

Vem saknade du?
jag saknar Maja nu när hon blir i Malmö

De bästa nya människorna du träffade? 
Jimmy

Inga kommentarer: