torsdag 10 januari 2013

äntligen träning!




jaaaaaaa äntligen ledig!!! nu tycker ni säkert inte att man ska gnälla på sju dagars jobb i rad, men det är mycket jobbigare än vad somliga tror att jobba i en ICA-butik. det är inte bara att sitta i kassan och vara trevlig.. men idag och imorgon är jag ledig och det är så himlans sköööönt :) 

så idag har jag äntligen tränat igen! tanken var att jag skulle gått på core+gympa ikväll men gympan blev inställd och ersatt med något tråkpass så jag avbokade och körde själv på gymmet istället! :) fokus blev armar och coreträning för magen - mycket plankor! sen avslutade jag med intervaller på bandet :) det känns gutt i hela kroppen nu. sen har jag käkat en kycklingsallad(!!!) till middag, jag var sjukt sugen på grillad kyckling och man måste ju tänka på formen  ;) 

Inga kommentarer: