fredag 11 januari 2013

skitväder!!

jamen nu ska jag gnälla lite till tänkte jag! och det är på vädret, vem tycker att det passar sig med mer snö nu när den vi fick tidigare har smält bort? det har snöat precis hela dagen och igår ställde jag bilen på gatan för jag trodde inte det skulle bli snöstorm... (dock ställde jag in cykeln i källaren av nån konstig anledning, det är jag ganska glad för) jag var ute och borstade av det värsta på bilen vid lunchtid för tanken var att jag skulle ta den bort till gymmet i eftermiddag. men det kom ju lika mycket snö till på 2-3 timmar och min gata var inte plogad, så jag la ner dom planerna! nu har det varit en plogbil här och då upptäcker jag ju att jag knappt ser min bil, så jag gav mig ut för att skotta fram bilen och ställa den på min parkeringsplats, där det är lättare att få ut den vid ett senare tillfälle. och så tänkte jag, om det fryser på är det inte kul att skotta i en halvmeter snö. det tog sin lilla tid och jag är helt slut nu. det blev alltså ingen träning på gymmet idag men har gjort lite plankor och armhävningar och tanken är nu att jag ska komma iväg imorgonbitti, så jag hoppas att det slutar att snöa snart! tack hej :)

Inga kommentarer: