lördag 12 januari 2013

proteinkräm - som godis!

Ny dag , nya möjligheter! Det har slutat snöa så det blev Gym Cirkel kl 8,30 och det var riktigt gutt för jag har inte kört gym cirkel sen innan jul och det är en riktigt bra genomkörare för hela kroppen med puls också! Jag maxade mina armhävningar idag, vilket var länge sen - 22 blev det :) jag brukar lägga in 10-15x3 när jag kör på gymmet. och sen blev det lite snöskottning! det känns verkligen i ryggen, så sjukt jobbigt. nu får bilen stå och så använder jag mig utav benen och ev cykeln om det inte kommer mer snö för så fort det är riktigt skottat så går det bra att cykla!

jag tänker inte göra så himla mycket innan jobbet kl 15, får samla krafterna helt enkelt :)

Proteinkräm gjord på Gourmet-Pro och vatten.
Ställ i kylen och det är som godis :)

Inga kommentarer: