söndag 3 februari 2013

en helg i Malmö




Hejhej! Jag är precis hemkommen från Malmö :) jag har spenderat helgen hos Maja och det har varit så himla roligt och trevligt. Vi tog en tur till ett ganska nytt shoppingcenter som ligger bredvid Malmö arena och det är skönt att ha allt samlat under samma tak när det är tråkigt väder så det blev en heldag där. Igårkväll var vi bjudna på 30årsfest hos en kompis till Maja och det var superkul, det blev en utgång efter festen. Först gick vi till en irländsk pub och sen gick vi vidare till Hipp, vi hade en toppenkväll. Vi har inte varit så jättepigga idag , så vi har mest hängt i soffan och slappat. Det är så skönt att komma iväg lite, se lite nytt! 

Imorgon startar jag veckan med ett träningspass, trots att det inte har blivit nån träning under helgen så mår jag inte jättedåligt över det, jag har haft så kul så det har varit värt att missa ett par träningspass :) 

Inga kommentarer: