lördag 23 februari 2013

ny motivation

Gokväll! Det är jobbhelg vilket innebär att jag börjar halv åtta imorgon också, så ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen! jag har inte sett ett enda avsnitt i år, så det ska bli lite småtrevligt. jag har tränat på bra den här veckan och är helt slut efter jobbet så vilar mig ifrån träningen ikväll, och hoppas att det finns lite energi kvar till det imorgon kväll istället :)

igårkväll var jag och Åsa på föreläsning på Malkars, det var PT-Jesper som pratade om träning. Det var mycket trevligt och även om man vet mycket av det han säger så kan man aldrig höra det för många gånger, för ofta är man alldeles för lat för sitt eget bästa! Ibland är det inte alltid lathet heller, framförallt i kosten utan brist på fantasi och kunskap vad man kan laga till. Men de två timmarna gick fort och det kändes nyttigt och man fick ny motivation! :)



Inga kommentarer: