onsdag 13 februari 2013

dagens planka

Två tvättar och lite frukost i magen, jag åt jordnötssmör(99%jordnöt,1%salt eller vad det är, inget onyttigt smör) på en rostad macka och det klibbade fast i gommen, jag vet inte om jag tyckte det var så gott heller..

Nu har jag varit en sväng på Malkars och tränat rygg och bål. Jag försökte göra chins utan hjälpvikt, det gick dåligt men annars gick träningen finfint! Jag plankade till att och på bilden gör jag sidoplanka, jag har inte gjort det så länge men snart är jag tillräckligt stark så jag kan lyfta benet och stå som en stjärna! :) jag stod även i vanlig planka så länge jag kunde, det var länge sen (brukar köra 1 min upp till 5-6 gånger och så gör jag det svårare med att såga mig fram och bak, dra upp benet på sidan så man ser ut som en groda, klättra till stående mm) och jag stod 2.04 min, inte för dåligt men kanske inte tillräckligt bra heller?

Inga kommentarer: