tisdag 12 februari 2013

kids.


En gammal favorit, som gör att jag automatiskt tänker på sommaren 09, underbar tid där det var mycket jobb och fest på Strand :)

idag tränade jag gym cirkel och core, och idag gick det riktigt bra! trots att jag var svintrött och det gick bra att jobba 10-19, kände mig inte så trött när jag väl kom till jobbet och det var ju kul!

jag kom på efter jag skrivit gårdagens inlägg att vi såg Paranormal activity 4 och jag trodde jag skulle få en hjärtinfarkt närsom.. jag skulle aldrig kunna se en sån film på bio, mest för att man inte kan gömma sig bakom en filt..

 och idag är det fettidagen, vi gjorde omkring 300 semlor på jobbet och alla tog slut! jag har inte ätit semla, för 1 jag är glutenintolerant 2 jag gillar inte mandelmassakrämen, så jag fick 1 kokosbollar, 2 nya kex som det var äpple och kanel i, jag var nog mer nöjd än dom som inte fick nån semla som gillar det! tjingeling! :)

Inga kommentarer: