torsdag 21 februari 2013

thaiköttbullar

Hallå! Då vart det min lediga torsdag igen och jag känner att jag har mycket energi idag så det har tvättats, sen var jag på gymmet innan kl 10 och körde armar idag. Jag har börjat tänka lite utanför "boxen", jag åker gärna till gymmet och kör samma program för armar, rygg och ben vecka efter vecka och jag tror det är därför jag kört rätt mycket pass för man tröttnar lätt. Så jag har börjat att lägga till och plocka bort övningar för att det inte ska bli lika varje gång fast jag tränar samma muskelgrupper. Och det är faktiskt väldigt roligt! Dock har jag börjat få lite småont i min fot, så jag har inte sprungit på bandet den här veckan, jag tror att mina skor jag har på jobbet har gjort sitt så jag ska börja med att byta ut dom och se om det blir bättre därefter :)

Efter träningen var det lagom att börja med maten och idag blev det thailändska köttbullar. Jag har fått receptet av min mamma och det var dom här köttbullarna jag inte fick ihop för två veckor sen, så smulade dom sönder när jag skulle steka dom, men nu gick det bättre och det blev väldigt gott. Så nu är jag mätt och glad och tänkte läsa ett par kapitel i min bok :) funderar på lite bakning i eftermiddag, det var länge sen!

Inga kommentarer: