torsdag 7 mars 2013

blåbärsgröt

Hej! Jag är inne i ett väldigt bra flyt just nu, jag sover bra, jag äter hyfsat bra och jag har sjukt mycket energi, träningen går jättebra och om det hade varit perfekt så hade jag kunnat börja löpträna igen. men jag vågar inte pga foten än, men jag har idag köpt nya löparskor på Team Sportia och jag hoppas att dom kommer bli jättebra och jag har faktiskt inte haft ont i foten på hela veckan, men jag har sagt att jag ska vila den fram till resan och vi åker nästa fredag! weeeehoooo :)

idag blev det en morgonpw och därefter gym. biceps, triceps, axlar och lite mage, mina armar är helt slut. jag har funderat på en sak, det är många som lägger upp bilder när de är och tränar (även jag har gjort det) men det jag inte förstår är när vissa tjejer är sminkade på gymmet. speciellt inte en tidig morgon.. jag har aldrig smink på mig när jag är på gymmet, det är inte bra för huden när man svettas och man har massa "skit" i ansiktet. sen har jag känslig hy och nu är det ännu en övergångsperiod och då blir automatisk min hy i ansikte sämre. men sen tränar ju inte alla så dom blir svettiga och ja, då kan man väl ha smink - men vad är syftet med att vara på gymmet dårå??..

jag ska försöka läsa lite i min bok innan det blir matlagning.

Gottigottgott! Häll ner blåbär/hallon i havregrynsgröten. 



Nya tulpaner, heja våren!!

Inga kommentarer: