fredag 22 mars 2013

härlig semester

Jamen, då är jag hemma från semestern. jag har haft det helt fantastiskt på resan. jag har alltså varit en vecka i Turkiet, på ett hotell utanför Side och har tränat precis hela veckan! jajamen, en träningsresa med Springtime travel har jag o mamma varit på! så vi har testat på en massa nya träningsformer och haft så himla roligt! jag har fortfarande lite ont i foten så jag har inte sprungit någonting vilket är trist, men jag har kört mycket styrketräning och gått en del med stavar. en underbar buffé dukades upp både frukost, lunch och middag och varje kväll lyssnade vi på intressanta föreläsare, bland annat Tobias Karlsson, Evy Palm och Agneta Sjödin.
det är så himla skönt att åka på semester och ta en paus från jobbet nu när vi fått mer snö och våren verkar vilja dröja ett tag till. man behöver lite sol och vi har faktiskt vilat en hel del också, det var sol så man kunde sola litegrann men man är ju inte så värst brun och det är inte hela världen :)

så imorgon är det jobb igen och det känns helt okej!

Hopp i solnedgången


Jag och min nya vän, Ofelia


Tobias Karlsson startar Pricka tiden-loppet

Inga kommentarer: