fredag 8 mars 2013

nya asics-skor

För första gången på riktigt länge så vaknade jag och hade verkligen noll lust att cykla bort till gymmet.. Jag tog till och med lite sovmorgon och gick inte upp förrän kvart i åtta idag! Men det finns inga ursäkter att inte åka  till gymmet på sin lediga dag och det var dags för ben. Jag tycker ju inte att det är jätteroligt att köra, men jag körde några ben- och magövningar. En timme gick ändå fort och det är bättre att träna nånting än ingenting :)

ja, eftersom jag fortfarande inte har någon kvarg så tryckte jag i mig lite grillad kyckling som var över från igår och en proteindrink och nu har jag o mina nya skor varit ute på en promenad. när det är sol så får man passa på att vara ute och fånga solstrålarna! åååh man blir ju så sugen på en joggingrunda när det är såhär fint väder, men om en vecka åker vi till Turkiet :) yeeeeey!

Mina nya Asics-skor, stort plus för att dom är så himla snygga!

Inga kommentarer: