onsdag 13 mars 2013

snart sååå!

Hej hopp!! idag har jag varit ledig och det har varit skönt, så jag har tvättat alla mina träningskläder och börjat packa. en liten morgonpromenad blev det och en sväng in till stan, men kom hem tomhänt :(

jag har gjort en BIM mätning på gymmet idag. jag har lite att jobba med och ska verkligen göra det fram till sommaren! :) förbud mot socker i den största mån, om det är något festligt tillfälle - javisst. men jag måste sluta med mitt jäkla godis nu :) jag vet att jag kan om jag vill, och nu vill jag!

jag körde lite pump i eftermiddag, det var nytt program och det var några hopp på sista benlåten och jag tänkte ju inte på det förrän jag hoppat ett par gånger och har nu ont i foten igen. jaaaa - smart!! men annars gick passet bra och det var roligt!

imorgon kväll åker vi!! tjoooohoooo

isfontän 

PS! Jag slog mitt rekord (som har stått still rätt länge nu...) i armhävningar igår. 27 st på raken! 

Inga kommentarer: