onsdag 10 april 2013

nya skor från Ecco


Åh vad jag älskar lediga dagar och speciellt sånahär då allt bara flyter på och jag känner mig sjukt effektiv! medans jag tvättade så gick jag en morgonpromenad och sen åt jag frukost och städade undan lite här hemma. när tvätten var klar så drog jag in till stan för att kolla på ett par skor som en tjej hade lagt upp på instagram igår - och de var ju ännu finare i verkligheten och perfekta vårskor! så jäkla nöjd :) en liten snabbhandling på Maxi så jag kunde laga till mig en god, dock lite sen lunch. nu ska jag se Game of Thrones som jag inte orkade göra igårkväll, den som spar han har :)

ikväll blir det spinning!! heja heja
Mina nya skor från Ecco. Köpta på Klintheims 



Dagens lunch, thaiköttbullar med ris & en fräsch sallad

Inga kommentarer: