torsdag 11 april 2013

sjuk igen..

neee, jag blir så ledsen. nu är jag dålig - igen... Feber - igen, jag fattar inte vart den kommer ifrån, den här gången har jag huvudvärk också och var helt yr imorse, jag fick GE UPP, jag hatar att ge upp och traska hem från jobbet för det gick inte. jag har läst i min bok och sovit... jag som var så taggad att träna ett riktigt tungt pass på gymmet ikväll, så typiskt!!! det blir vila vila vila - det tråkigaste som finns.... men jag hoppas att  jag blir pigg till helgen, för då är jag ledig. så missar jag aw imorgon, åååååå jag hatar att vara sjuk, det är inte min grej!

vissa bloggar läser jag varje dag och en av dom är Lofsan, HÄR delar hon med sig på hur du blir bättre på armhävningar! :)

Inte fullt lika lycklig idag - men ny jeansskjorta från Dobber/MQ.

Inga kommentarer: