tisdag 16 april 2013

välkommen hit globen!

hejhej! jag jobbar kvällen idag med, men jag var som vanligt på Malkars kl 7,50 för att köra Gym cirkel o därefter core. trots fortfarande träningsvärk i ben och rumpa så gick allt väldigt bra, utom armhävningarna. jag tränar inte på det lika effektivt längre, jag får väl börja komma igång med det igen!

nu har jag ätit bananpannkakor, som alla pratar/bloggar/instamgramma om. det var väl ingen smakupplevelse och inte svingott, men mindre äggigt än vad jag väntat mig så helt okej! det blir ingen bild för jag brände den andra pannkakan ^,^

nu är det dags att börja på fjärde boken om Sagan om is och eld, Kråkornas fest. jag vet att jag börjat med Sandmannen, men han går ingenstans -  jag är så inne i Game of thrones i och med säsong 3 sänds nu! jag sparar avsnitt 3 tills imorgon :)

Jag har varit lite sugen på en gammal jordglob - ja, jag fann den i en klädkammare hemma hos farmor. det var ju synd att den fina globen skulle stå där och damma så jag fick ta hand om den :) 

Inga kommentarer: