onsdag 17 april 2013

nu kan jag springa igen!

Jag gick som vanligt och la mig tidigt igår vilket resulterar i att jag vaknar tidigt också, kl 7.15 var jag utsövd så jag tog en morgonpromenad innan jobbet.  jobb 10-18 och hade fortfarande massa energi när jag slutat, så jag drog min "första" joggingrunda, den blev på runt 5 km!! okej, jag sprang en gång i januari, men sen kom det mer snö och så har jag haft ont i foten men jag kände ingenting idag :) så nu är det vår och jag kan springa igen, det kan ju inte bli bättre?!

nu ska jag se gårdagens Biggest Loser, jag hade missat att det går på tisdagar också, men hann som tur var se förra veckans avsnitt igår :)

Bästa Patrik hade fått prover på Alvesta nya gluten- och laktosfria glass!
och då tänker han på mig så jag fick tre stycken, mycket nöjd för goda vart dom :) 


Plattade håret för ovanlighetens skull igår - imorgon ska jag till min frisör och göra det lite roligare :) 

Inga kommentarer: