söndag 28 april 2013

Life of Pi


God afton! Det blev väldigt lugnt igårkväll, jag kollade på Life of Pi, jag har velat se den jättelänge så det passade bra igår, visst den var bra men inte fantastisk. Fast jo, det var fantastiskt att få se på tigern nästan hela filmen, för den var så fin :)

Kl 8,30 checkade jag o Åsa in på Malkars för att köra ett tungt benpass! och vad det är roligt att träna med någon, fast det är roligt att bara träna! det gick väldigt bra idag vilket var roligt det med :) jag hoppas på att Åsa har riktig träningsvärk imorgon, hehe.

I eftermiddag har jag varit på födelsedagskalas för min kära pappa! Så vi åt både smörgåstårta och tårta till fika, fettomat javisst , men det är så gott och är det kalas så är det ;) jag ska skriva ett inlägg om tårtan lite senare eller imorgon, den blev väldigt bra och uppskattad iaf.
Glad tjej på gymmet! 


Glad tjej ska åka på kalas
klänning - Lindex, kavaj - HM, skor - Ecco

Inga kommentarer: