tisdag 9 april 2013

favoritfrukost

Tjena! Då vart det tisdag och det var dags för träning igen! jag kände mig inte superstark men det gick absolut bättre än vad jag väntat mig, så jag var mer än nöjd när jag anlände till jobbet kl 10. känns skönt att kroppen är på gång igen, så imorgon blir det spinning :)

jag har precis sett första avsnittet av Biggest loser. jag började att se det programmet förra året och tycker väl att det är lite sådär, jag gillar Anna Skipper och Kan du slå en pensionär bättre, men det är helt klart en förbättring med Kristin Kaspersen som programledare!

jag funderar om jag ska se andra avsnittet Game of Thrones nu eller om jag ska spara det till morgondagen, och fortsätta läsa ett par kapitel i boken istället... :)

Glad tjej redo för gymmet!! (tights & tröja röhnisch)


Favoritfrukosten - jag kommer aldrig tröttna på det här!

Inga kommentarer: