lördag 11 maj 2013

nu så!


ÄNTLIGEN är det onda från halsen borta! Och vad gör man då när man är klarvaken kl 6,30 en lördagmorgon? Jo, man går en morgonpromenad och sen blev det äntligen gymmet igen. Så som jag har längtat, Johan och jag körde ett bra axelpass och jag var bara nån centimeter från att göra mina första chins! Nu ska jag inte lata sönder mig den här sommaren utan försöka köra på som vanligt med träningen :)

igår efter jobbet så var jag helt slut, så jag sov en stund. sen blev det käk på Stars and stripes, helt över förväntan då jag tog entrecote med klyftpotatis. Sen kollade vi på film hemma hos Johan så jag fick gosa lite med kissarna :) trots att jag inte var hemma förrän halv ett och att jag låg o läste till klockan halv två(!!!) så vaknade jag ändå halv sju, jag skulle inte varit pigg då. men jag ska vila en stund i soffan nu, solen gick i moln så då passar det ju bra.

Ikväll kan det bli en liten utgång faktiskt ;)

Morgonpromenad på Svinö



Kissarna, Ozzy & Alice

Inga kommentarer: