söndag 12 maj 2013

rolig utekväll

Jajemen, det blev en liten utgång igårkväll. Först hängde jag med Maja som var hemma över helgen och sen mötte jag upp Suss o gänget inne i stan vid tolvtiden. Harrys och Krögers blev det för vår del och det var en riktigt rolig kväll :) men jag är ju som jag är, så lite känns det ju att missa träning idag för att vara dålig.. jag steg inte upp förrän tjugo över elva idag, helt sjukt. och jag har inte varit pigg, med lite huvudvärk.. så har inte gjort alldeles för mycket idag, sett veckans Game of Thrones (första avsnittet som var lite halvtrist faktiskt..) och så har jag varit ute på en promenad ikväll. Så nu ska jag kolla på lite andra serier och bara slappa, tagga inför morgondagens träningspass!

Lina, Tove, Suss och jag på Harrys :)

Inga kommentarer: