onsdag 15 maj 2013

rätt nöjd på kvällskvisten

Imorse var jag riktigt trött och gick inte upp förrän efter klockan åtta, jag hade tänkt ta en liten promenad på morgonen, men när det regnade så tappade man motivationen ännu mer. Så det blev jobb 10-18 och så sparade jag promenaden till kvällen, men eftersom Åsa har bestämt att jag ska vara med på Maggan-loppet så måste jag se till att springa lite och se hur min fot känner för det. Idag kände den för att det gick bra att jogga, så 5,4 km fick jag ihop - det var jobbigt men skam den som ger sig! :)

igår blev det 28 armhävningar på första varvet på gym cirkel, snart är jag vid 30 - jag MÅSTE sluta lata mig med mina armhävningar. men jag känner mig nöjd för dagen så ska parkera mig i soffan och kolla på Biggest Loser och Paradise Hotel - ny säsong från Danmark ligger på sexans play, roligt roligt!

Inga kommentarer: