torsdag 16 maj 2013

tacopaj

Som vanligt får jag mycket gjort på mina lediga dagar :) först en promenad kl 7 i och med tvätt. när sista tvätten ligger i tumlarn och frukosten ligger i magen blev det ett armpass på gymmet. det blev biceps, triceps och axlar idag, för det är tveksamt om jag kommer träna i helgen. det blev ett intensivt pass med mycket superset! imorgon blir det ben, vilket jag ser framemot!

sen kom min syster till mig, vi käkade lunch ute och gick en sväng på stan. sen gjorde vi tacopaj, hängde på balkongen i eftermiddagssolen och sen vilade vi en stund innan vi åt pajen. min mamma hade gjort ett pajskal på mandelmjöl som jag blev sugen på att testa, det blev himla bra faktiskt, men det smakar lite kaka liksom. jag hade tänkt att gå på spinning ikväll , men hade noll lust och Åsa kunde inte gå heller så det blev inget!

Tacopajen, jag kommer aldrig bli en matbloggare iaf, 
hann skära i den innan jag kom på att jag skulle fota...

Syster med min nya fina kudde! 
(nu Mamma, så har jag rensat bort alla fula, gamla kuddar :))

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gutt o höra att fulkuddarna ÄNTLIGEN är slängda =)