torsdag 2 maj 2013

inte lika stark idag...


Jag vaknade tidigt trots ledig dag, drog mig ändå till kl 7 för man kan inte börja tvätta innan dess ändå. Så slängde in tvätten och tog en morgonpromenad - så himla härligt när solen skiner, ingen blåst och sådär lagom varmt! Kom hem och åt min underbara havregrynsgröt, vem behöver bröd när det finns gröt??? :)

sen var det dags för gymmet, bröst o axlar stod på dagens schema, jag kände med en gång att jag inte alls hade så mycket energi som jag hade igår när jag körde så blev inte jättepepp. det blev inte heller bättre när jag körde för tungt i bänkpress (som tur var hade jag inte spänt fast vikten så den kunde ramla av och hade tur att en instruktör såg att jag hade svårigheter o hjälpte mig - sånt händer när man inte lyssnar på dagsformen utan kör på som förra gången..) men efter det så gick det bra.

lunchen blev flygande jakob, för länge sen man åt det - så gott!
morgonpigg tjej


flygande jakob m broccoli

Inga kommentarer: