lördag 25 maj 2013

igår firade vi Suss

Igårkväll hade vi planerat överraskningsmiddag för Suss. Vilket blev himla roligt och trevligt. Vi käkade på Ernesto och dom har sån fantastisk mat där, riktigt bra! Jag åt oxspett och chokladpannacotta till efterrätt :) ja, tanken var ju middag - men vi gick vidare till Krögers och för att ta en drink och lyssna på Rydell & Quick, en drink blev till slut ett gäng och en massa shots på Lilla Puben. men spontant är ofta så himla roligt och hela kvällen var toppen! strax efter två kastade jag in handduken och cyklade hem, hade fasligt ont i fötterna eftersom jag använde mina bruna Lita för första gången :)

idag har jag varit trött!!! jag hade tänkt att kolla på Johans fotbollsmatch idag, Ljungbyholm mötte Norra Tång, men jag hade ingen ork till det så jag solade på balkongen istället och läste i min bok. jag är rätt nöjd med det valet. vid halv sex checkade jag in på Malkars, jag brukar inte träna dagen efter jag har druckit men det gick himla bra och det var skönt att lyfta lite vikter :)

ikväll blir det jättelugnt! :) hejhej


JAG HADE LAGT IN BILDER HÄR FRÅN MOBILAPPEN, MEN JAG UPPDATERADE DEN IGÅR SÅ NU BLIR ALLA BILDER SUDDIGA NÄR MAN KOLLAR PÅ DATORN... DET ÄR JUST DÄRFÖR JAG HATAR ATT UPPDATERINGAR - DET BLIR SÄLLAN BÄTTRE! och jag orkar inte koppla in telefonen med datorn, superjobbigt. kanske fixar det imorgon.







Inga kommentarer: