fredag 3 maj 2013

Kalmar Slott & nya jeans!

Så underbart att vara ledig när våren äntligen har hittat hit :) igårkväll så körde jag o Åsa ett 30minuters spinningpass, räckte gott o väl - vi var helt slut! Så jag sov ju himla gott inatt, vaknade som vanligt tidigt och kl 7,30 hade jag o Åsa bestämt morgonpromenad! Det blev ner mot slottet o Stensö, hela 9 km skrapade jag ihop och efter det körde jag ett benpass på gymmet. och passet gick himla bra faktiskt :) efter det var jag rätt trött i kroppen men laddade om med lite lunch.

så tog jag cykeln ut till Hansa, jag upptäckte att mitt bildäck inte hade så mycket luft igen och när det är såhär fint väder och knappt ingen blåst så går det alldeles utmärkt att cykla :) jag tog upp letandet efter nya jeans och jag hittade ett par!!!! ååååå jag är så glad! på Carlings hittade jag mina blåa, inte allt för ljusa jeans utan slitningar/hål :) sen var det kanske de dyraste men vafan - nu när jag väl hittade ett par som satt bra och var snygga så fick jag unna mig det! rätt nöjd ja, nu ska jag sätta mig i solen på ballen och läsa i min bok :)

Kalmar Slott i morgonsolen


Mina nya jeans från Diesel, Carlings
(ny topp från Esprit)

Inga kommentarer: